divaneee:

🌙

divaneee:

🌙

Reblogged from Divane
ni3ma:

{It is He who shows you lightening, [causing] fear and aspiration, and generates the heavy clouds.}(13,12)

ni3ma:

{It is He who shows you lightening, [causing] fear and aspiration, and generates the heavy clouds.}(13,12)

Yes, I’ve changed. Pain does that to people.
— (via icanrelateto)
Reblogged from Photos and Quotes
Sampai satu tahap, kita geram sampai terdiam. Nak nangis, air mata pun dah tak sudi nak keluar.
— Pernah rasa? (via alfaroqiah)
Reblogged from ~ pertanyaan hati ~

Allah, Terima Kasih.

29 Ramadhan 1435H. 27 Julai 2014M.

27.07.1995 - 27.07.2014

19 tahun dah aku ni. Bila tengok angka tu, rasa macam syukur sesangat.

Harini last Ramadhan. Harini birthday aku.
Tahun ni Allah nak uji. Demam panas time birthday.

Katanya sakit dapat hapuskan dosa kecil. Alhamdulillah kalau macam tu. Makin besar dosa makin bertimbun.

Banyak mana pun dosa, aku tahu Allah sayangkan aku. Buktinya sampai harini Dia beri aku nyawa. Boleh bernafas lagi.

Sayangnya Allah kat kita.

Alhamdulillah.

:)

I hope the stars
look after you in
your sleep, I
hope you are
loved by all the
light in the sky.
i hope for a lot of things, these days ~ Emma Bleker (via stolenwine)
Reblogged from Unknown
Reblogged from Unknown
excuzed:


“You,” he said, “are a terribly real thing in a terribly false world, and that, I believe, is why you are in so much pain.”

excuzed:

“You,” he said, “are a terribly real thing in a terribly false world, and that, I believe, is why you are in so much pain.”

Reblogged from Unknown
Lusa raya. Besok last puasa.Demam panas dah mula serang.Badan aku bukannya betul sangat.Silap hari bulan kena masuk hospital tambah air dengan sedut oksigen macam dulu.Mintak jauh.Harini berbuka dengan panadol.Allah. Nak bangun pun melelong.Ini gagah gak celik mata sebab tak nak tidur banyak sangat takut lagi pening. Doakan. T.T

Lusa raya. Besok last puasa.
Demam panas dah mula serang.
Badan aku bukannya betul sangat.
Silap hari bulan kena masuk hospital tambah air dengan sedut oksigen macam dulu.

Mintak jauh.

Harini berbuka dengan panadol.
Allah.
Nak bangun pun melelong.
Ini gagah gak celik mata sebab tak nak tidur banyak sangat takut lagi pening.

Doakan. T.T

Reblogged from my sweetheart :)
hmdoch:

My Lord, indeed I have wronged myself, so forgive me

hmdoch:

My Lord, indeed I have wronged myself, so forgive me

Reblogged from wicked games
Reblogged from wicked games
Semenjak dua ni aku kurang makan.Time berbuka,  dua tiga suap nasi je mampu masuk mulut. Kekadang just minum air.Entah. Selera dah mati kot.Hmm.

Semenjak dua ni aku kurang makan.
Time berbuka, dua tiga suap nasi je mampu masuk mulut. Kekadang just minum air.
Entah. Selera dah mati kot.
Hmm.

Reblogged from Coffee & Cigarettes
Kadang nangis aku bukan sebab sedih, tapi marah yang tak tertahankan.
— (via gadispianist)
Reblogged from tulip